تهران المنت تولید کننئه انواع لوازم حرارتی
تهران المنت تولید کننئه انواع لوازم حرارتی

تهران المنت تولید کننئه انواع لوازم حرارتی

https://tehranelement.com/

آموزش ساخت المنت میله ای

المنت میله ای چیست؟

میتوان گفت یکی از پر مصرف ‌ترین و منطبق پذیرترین المنت های موجود در بازار هیترهای میله ای می‌ باشند. به این دلیل که این مدل از المنت انتقال گرمای بسیار خوبی از طریق هدایتی و یا تابشی دارد. این گرما می تواند به مایعات، هوا، گازها و یا سطوح مختلف انجام گیرد. المنت میله ای به طور معمول به صورت سفارشی تولید می شوند و در اشکال مختلف قابل تولید هستند. گرد، مثلثی، پرس شده و ترکیبی از جمله شکل هایی که می توان به هیتر میله ای داد مثلثی، گرد، پرس شده و ترکیبی است. همچنین خمش های به وجود آمده در این المنتها می تواند بر اساس نیاز مشتریان ایجاد گردد که از قطر 6میلی متر تا 22 میلی متر متغیر است. ضمنا جنس پوسته ی آن می تواند از انواع مختلفی انتخاب شود که قابلیت تحمل دمایی بالا در بلند مدت تا ۸۷۰ درجه سانتیگراد را داشته باشد و قابلیت انتقال گرمایی و ولتاژی آن تا ۶۰۰ ولت می باشد.

آموزش تولید المنت میله ای

جنس المنت میله ای و ساختار داخلی آن چیست؟

المنت های میله ای از روکش لوله ای که از جنس استیل، مس و آلومینیوم می باشد تولید می گردند. درون این لوله از سیم کروم نیکل مقاومتی فنر شده که توسط خاک اکسید منیزیم به صورت کامل عایق بندی شده، به کار برده شده است، که اصلا اتصال الکتریکی به بدنه و لوله ی روکش ایجاد نمی کند و به وسیله ی دو پیچ ابتدا و انتهای فنر بسته می شود که اصطلاحا به آن نقطه ی سرد گویند. به این دلیل که این نوع پیچ ها اصلا داغ و گرم نمی شوند.

مقاله المنت میله ای

ساختار المنت میله ای

این نوع هیترها به دلیل ساختار داخلی و نحوه تولید قابل تغییر شکل به هر فرم دلخواه می باشند. همچنین هرچه مدت آنیل شدن این نوع از هیترهای گرمایی بیشتر باشد، انعطاف پذیری آن ها در زمان فرم دادن بیشتر می شود. هیتر حرارتی میله ای می توانند انتقال دمای استثنایی از طریق رسانش و کنواکسیون و تابش برای گرمایش مایعات، هوا، گازها و سطوح مختلف داشته باشند.

فروش هیتر حرارتی در کارگاه تهران المنت با بهترین قیمت بازار

چگونگی تولید المنت میله ای

جنس روکش نهایی انواع المنت میله ای:

از انواع جنس روکش نهایی این نوع مولدهای حرارتی می توان استینلس استیل با گریدهای مختلف از جمله ۳۰۴ و ۳۱۶، مس و اینکونل را نام برد. در صورتی که در ساخت المنت میله ای از آلیاژهای خاص استفاده شود تحمل حرارت در روکش این هیترها از ۸۷۰ درجه سانتیگراد هم فراتر می رود. از دیگر قابلیت های آنها این است که میتوان این تجهیزات را با بیش از ۲۰ نوع آپشن برای ترمینال بندی و تعداد زیادی تجهیز جانبی مورد استفاده قرار داد.

ساخت انواع المنت میله ای

انواع المنت میله ای:

المنت های پره ای و یا فین دار رادیاتی

هردو المنت فین دار و المنت پره ای درواقع نوعی هیتر میله ای هستند. که استفاده از فین یا پره در این المنت ها باعث افزایش سطح گرمایشی المنت می شود. و این افزایش سطح در بالا بردن دما توسط جریان هوا تاثیر می گذارد. به همین دلیل المنت های پره ای معمولا در جلوی فن و هواکش نصب می شوند. این المنت ها معمولا برای خشک کردن (مثلا میوه)، آبکاری و کوره های صنعتی به کار می روند. از کارکردهای المنت فین دار می توان در بخاری های برقی سوله ها؛ شرکت ها؛ کارخانه ها در راستای ایجاد حرارت و گرم کردن محیط ؛ و… اشاره کرد. البته از المنت های کباب پز و فر نیز در آشپزخانه ها و رستوران ها و حتی کشتی ها به کار گرفته می شود .

المنت میله ای ضد اب و ضد اسید

معمولا این المنت های با روکش آلومینیوم یا مس تولید می شوند و با تحمل دمای بالای ۴۰۰ درجه در صنایع گوناگون کاربرد دارند. از انواع دیگر المنت میتوان به: المنت میله ای متریک یک سر. المنت میله ای تیغه ای نازک ( فیندار). هیتر میله ای هاپر. هیتر میله ای مینی اشاره نمود.

ساخت المنت میله ای لاله زار

کاربرد المنت میله ای چیست؟

این المنت در کارهای بسیار گوناگون و مختلف معمولا در تمام صنایع مختلف مصرف میشود. یکی از کارهای المنت میله ای که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد، یخ زدایی و جلوگیری از تراکم های بسیار بالا میباشد. موارد مصرف را می‌ توان گفت که معمولا در بخاری برقی آبگرمکن های برقی و سماور برقی اتو بخار استفاده میشود. در بسیاری از شرایط هیتر های میله ای انتخابی مطمئن و کم هزینه هستند.

المنت میله ای چیست

مطاله دیگر مقالات سایت : مشخصات المنت فشنگی و کاربرد آن

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

https://tehranelement.com/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%86%d8%aa-%d9%85%db%8c%d9%84%d9%87-%d8%a7%db%8c/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد