تهران المنت تولید کننئه انواع لوازم حرارتی
تهران المنت تولید کننئه انواع لوازم حرارتی

تهران المنت تولید کننئه انواع لوازم حرارتی

https://tehranelement.com/

آموزش ساخت المنت میله ای

المنت میله ای چیست؟

میتوان گفت یکی از پر مصرف ‌ترین و منطبق پذیرترین المنت های موجود در بازار هیترهای میله ای می‌ باشند. به این دلیل که این مدل از المنت انتقال گرمای بسیار خوبی از طریق هدایتی و یا تابشی دارد. این گرما می تواند به مایعات، هوا، گازها و یا سطوح مختلف انجام گیرد. المنت میله ای به طور معمول به صورت سفارشی تولید می شوند و در اشکال مختلف قابل تولید هستند. گرد، مثلثی، پرس شده و ترکیبی از جمله شکل هایی که می توان به هیتر میله ای داد مثلثی، گرد، پرس شده و ترکیبی است. همچنین خمش های به وجود آمده در این المنتها می تواند بر اساس نیاز مشتریان ایجاد گردد که از قطر 6میلی متر تا 22 میلی متر متغیر است. ضمنا جنس پوسته ی آن می تواند از انواع مختلفی انتخاب شود که قابلیت تحمل دمایی بالا در بلند مدت تا ۸۷۰ درجه سانتیگراد را داشته باشد و قابلیت انتقال گرمایی و ولتاژی آن تا ۶۰۰ ولت می باشد.

آموزش تولید المنت میله ای

جنس المنت میله ای و ساختار داخلی آن چیست؟

المنت های میله ای از روکش لوله ای که از جنس استیل، مس و آلومینیوم می باشد تولید می گردند. درون این لوله از سیم کروم نیکل مقاومتی فنر شده که توسط خاک اکسید منیزیم به صورت کامل عایق بندی شده، به کار برده شده است، که اصلا اتصال الکتریکی به بدنه و لوله ی روکش ایجاد نمی کند و به وسیله ی دو پیچ ابتدا و انتهای فنر بسته می شود که اصطلاحا به آن نقطه ی سرد گویند. به این دلیل که این نوع پیچ ها اصلا داغ و گرم نمی شوند.

مقاله المنت میله ای

ساختار المنت میله ای

این نوع هیترها به دلیل ساختار داخلی و نحوه تولید قابل تغییر شکل به هر فرم دلخواه می باشند. همچنین هرچه مدت آنیل شدن این نوع از هیترهای گرمایی بیشتر باشد، انعطاف پذیری آن ها در زمان فرم دادن بیشتر می شود. هیتر حرارتی میله ای می توانند انتقال دمای استثنایی از طریق رسانش و کنواکسیون و تابش برای گرمایش مایعات، هوا، گازها و سطوح مختلف داشته باشند.

فروش هیتر حرارتی در کارگاه تهران المنت با بهترین قیمت بازار

چگونگی تولید المنت میله ای

جنس روکش نهایی انواع المنت میله ای:

از انواع جنس روکش نهایی این نوع مولدهای حرارتی می توان استینلس استیل با گریدهای مختلف از جمله ۳۰۴ و ۳۱۶، مس و اینکونل را نام برد. در صورتی که در ساخت المنت میله ای از آلیاژهای خاص استفاده شود تحمل حرارت در روکش این هیترها از ۸۷۰ درجه سانتیگراد هم فراتر می رود. از دیگر قابلیت های آنها این است که میتوان این تجهیزات را با بیش از ۲۰ نوع آپشن برای ترمینال بندی و تعداد زیادی تجهیز جانبی مورد استفاده قرار داد.

ساخت انواع المنت میله ای

انواع المنت میله ای:

المنت های پره ای و یا فین دار رادیاتی

هردو المنت فین دار و المنت پره ای درواقع نوعی هیتر میله ای هستند. که استفاده از فین یا پره در این المنت ها باعث افزایش سطح گرمایشی المنت می شود. و این افزایش سطح در بالا بردن دما توسط جریان هوا تاثیر می گذارد. به همین دلیل المنت های پره ای معمولا در جلوی فن و هواکش نصب می شوند. این المنت ها معمولا برای خشک کردن (مثلا میوه)، آبکاری و کوره های صنعتی به کار می روند. از کارکردهای المنت فین دار می توان در بخاری های برقی سوله ها؛ شرکت ها؛ کارخانه ها در راستای ایجاد حرارت و گرم کردن محیط ؛ و… اشاره کرد. البته از المنت های کباب پز و فر نیز در آشپزخانه ها و رستوران ها و حتی کشتی ها به کار گرفته می شود .

المنت میله ای ضد اب و ضد اسید

معمولا این المنت های با روکش آلومینیوم یا مس تولید می شوند و با تحمل دمای بالای ۴۰۰ درجه در صنایع گوناگون کاربرد دارند. از انواع دیگر المنت میتوان به: المنت میله ای متریک یک سر. المنت میله ای تیغه ای نازک ( فیندار). هیتر میله ای هاپر. هیتر میله ای مینی اشاره نمود.

ساخت المنت میله ای لاله زار

کاربرد المنت میله ای چیست؟

این المنت در کارهای بسیار گوناگون و مختلف معمولا در تمام صنایع مختلف مصرف میشود. یکی از کارهای المنت میله ای که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد، یخ زدایی و جلوگیری از تراکم های بسیار بالا میباشد. موارد مصرف را می‌ توان گفت که معمولا در بخاری برقی آبگرمکن های برقی و سماور برقی اتو بخار استفاده میشود. در بسیاری از شرایط هیتر های میله ای انتخابی مطمئن و کم هزینه هستند.

المنت میله ای چیست

مطاله دیگر مقالات سایت : مشخصات المنت فشنگی و کاربرد آن

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

https://tehranelement.com/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%86%d8%aa-%d9%85%db%8c%d9%84%d9%87-%d8%a7%db%8c/

آشنایی با المنت تسمه ای ، انواع آن و کاربردش در صنعت

آشنایی با المنت تسمه ای

میتوان گفت یکی از بهترین مدل های المنت، المنت تسمه ای در صنعت میباشد چرا که به دلیل داشتن شکل و کاربرد متفاوت بسیار توانسته در صنایع الکتریکی نقش مهمی را ایفا کند. در کل المنت ها دستگاه هایی هستند که برای گرما از آنها استفاده می شود. المنت تسمه ای یکی از مدل های پر کاربرد المنت در صنایع مختلف ذوب محسوب میشود. این المنت ها به دلیل شکل ظاهری خود که شبیه به تسمه است به این نام معروف شده اند، البته المنت تسمه ای یا Band Heater به نامهای المنت میکایی یا المنت نواری و سرامیکی(کمربندی) نیز شناخته میشود. معمولا در مدل هایی با عرض 2 تا 5 میلی متر در دسترس هستند و قطر آنها نیز بسته به نوع کاربری متفاوت است. در مدل ها و جنس های مختلفی در بازار موجود میباشند.

ویژگی و مشخصات المنت تسمه ای

حداکثر دمای تولیدی المنت های تسمه ای 700 درجه ی سانتی گراد میباشد که به همین منظور در صنعت ذوب آلومینیوم و قالب گیری ها از این نوع المنت ها استفاده میشود. المنت تسمه ای دستگاهی است که از آن برای تولید گرما استفاده می شود و معمولا با روکشی از استیل یا ورق گالوانیزه به بازار عرضه میگردد. این المنت ها به شکل استوانه بر روی لوله ها و سیلندر ها نصب می شوند و به تولید گرما می پردازند. معمولا حلقه های المنت تسمه ای ابعادی در حدود 25 در 25 و یا 50 در 100 میلی متر دارند. که پس از نصب شدن بر روی نازل دستگاه ها با تولید گرما موجب ذوب شدن مواد اولیه موجود در دستگاه شده و آن ها را برای قالب گیری آماده می کنند. به صورت تخت، حلقه ای و دیگر اشکال مختلف نیز تولید می شود. در داخل بیشتر قالبها از نوع تخت آن به علت تولید حرارت دو رویه استفاده می شود و شکل حلقه ای آن که مصرف بیشتری دارد در دور المان و دستگاه های تزریق کاربرد دارد. در ابعاد کوچک و حجیم به صورت ساده، سیم دار وفیش دار نیز تولید می گردد.

المنت تسمه ای سرامیکی

انواع المنت تسمه ای

المنتهای تسمه ای دارای انواع گوناگونی در نوع خود میباشند که از لحاظ ظاهری به 5 مدل اصلی تقسیم میشوند و به شرح زیر است

المنت تسمه ای بدون پیچ و مهره: این المنت ها به شکل قالبی و دایره کامل هستند و قابلیت باز و بسته شدن ندارند. به دلیل سختی در نصب و باز کردن معمولا کمتر از این المنت ها استفاده می شود.

المنت تسمه ای بدون پیچ و مهره: این المنت ها به شکل قالبی و دایره کامل هستند و قابلیت باز و بسته شدن ندارند. به دلیل سختی در نصب و باز کردن معمولا کمتر از این المنت ها استفاده می شود.

المنت تسمه ای دو تکه: این مدل المنت ها از هر دو طرف قابل باز و بسته شدن هستند و به دلیل قطر بیشتر و سرعت بالا تر در باز و بسته شدن، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

المنت تسمه ای یک تکه انعطاف پذیر: معمولا از این مدل در مواردی که امکان استفاده از المنت ( المنت سازی ) دو تکه وجود نداشته باشد و برای نصب به باز شدن زیاد المنت نیاز است استفاده می شود.

المنت تسمه ای به شکل مربع و یا مستطیل: این نوع مدل المنت ها بر عکس مدلهای قبلی که به شکل دایره یا اشکال دیگر هستند، مربع و یا مستطیلی هستند و به صورت دو تکه در بازار به فروش میروند.

خرید المنت تسمه ای

عایق المنت تسمه ای چیست

عایق المنت نقش اساسی در تولید گرمای المنت دارد. عایق ها که به عنوان رسانای گرما و قلب اصلی المنت عمل می کنند در مدل تسمه ای به دو نوع کلی تقسیم می شوند.

  • میکایی:

که از یک سیم با مقاومت بالا بین دو صفحه میکا ساخته می شود. این سیستم توسط یک ورق آلومینیومی با مقاومت در برابر خوردگی و حرارت بالا محافظت می شود. این المنت ها برای حداکثر دمای کارکرد 350 درجه سانتیگراد طراحی شده اند و می توان آن ها را به شکل بخش بخش برای دستگاه های با قطر بالا استفاده نمود. المنت های میکایی در مدل های ضد آب و به همراه ترموکوپل نیز در بازار موجود میباشند.

  • سرامیکی:

از قرار گرفتن یک سیم با مقاومت بالا در هسته سرامیکی ساخته می شود. این هسته سرامیکی با داشتن لولا، قابلیت انعطاف پذیری زیادی به المنت می بخشد. یک ورق فولاد ضد زنگ به همراه پیچ های سفت کننده این قطعه را همراهی می کنند تا بتوان از طریق آن ها المنت را بر روی دستگاه های مختلف نصب کرد. المنت سرامیکی تسمه ای می تواند دمای تا 700 درجه سانتی گراد تولید کند و این المنت ها را می توان از طریق کابل یا سیم پیچ به منبع تغذیه متصل نمود.

ساخت المنت تسمه ایانواع کاربرد المنت تسمه ای در صنعت

المنت تسمه ای به علت دارا بودن ابعاد کوچک و همچنین قابلیت تولید گرمای بسیار بالا در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می گیرد که در زیر به آنها اشاره نموده ایم.

  • ماشین الات فرآیند مواد غذایی.
  • ماشین آلات تولید لاستیک.
  • تولید لوله های پلی اتیلن و پلیکا.
  • قالب تزریق اکستروژن و اکستردو.
  • صنایع تزریق و قالب پلاستیک.
  • تجهیزات آزمایشگاهی.
  • ماشین آلات بسته بندی.
  • دستگاه غلطک لاستیکی.

قیمت المنت تسمه ای سرامیکی

مزایای المنت تسمه ای

از مزایای این نوع المنت ها میتوان به دوام زیاد و سرعت بالای آنها، حداکثر دما و گرمای تولید شده در آنها، تعمیر رایگان، کمترین هزینه برای نگهداری و بازدهی بالای آنها، داشتن طول عمر بالا به علت استفاده از ورق فولاد و یا گالوانیزه در آنها و راحتی نصب آنها برروی دستگاه ها به علت کوچک و جمع و جور بودنشان اشاره نمود.

مقاله المنت شیشه ای چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟ را از سایت تهران المنت بخوانید

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

تهران المنت سازنده ی انواع المنت حرارتی

معرفی گروه صنعتی تهران المنت

گروه صنعتی تهران المنت، با بیش از پانزده سال تجربه در طراحی و ساخت انواع هیترهای صنعتی و ارایه خدمات به شرکت ها و صنایع کوچک و بزرگ توانسته در بازار لاله زار تهران اعتباری برای خود کسب کند. قابل توجه است که هیترهای تولیدی این واحد شامل المنت شیشه ای، کمربندی، المنت میله ای، تخت، المنت سرامیکی، فلنج دار و فشنگی می باشد.تهران المنت سازنده انواع المنت صنعتی( ساخت المنت در بازار لاله زار تهران با بهترین قیمت و کیفیت تلاش می کند، تا به چرخه تولید در کارخانه جات و صنایع صنعتی کمک کوچکی در راستای پیشرفت هر چه بیشتر بکند. همچنین با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی بر آنیم که با کاهش هزینه های تولید در ضمن حفظ و ارتقاء کیفیت که لازمه آن استفاده از متریال به روز اروپایی میباشد، سهمی در شکوفایی اقتصادی این مرز و بوم داشته باشیم.  

کاربردهای المنت های ساخته شده ما: صنایع نفت و گاز مانند مخازن پتروشیمی و قسمت های مختلف پالایشگاه ها، مخازن روغن و آب، در استخر برای گرمایش استخر، بخاری ‌های الکتریکی و آبگرمکن ‌ها، در دارو سازی صنعتی، انبارهای صنعتی، ماشین آلات بزرگ صنعتی، صنایع پلاستیک و… مورد استفاده فراوان قرار می گیرند.گروه تهران المنت مفتخر است که با شرکتهایی نظیر مجتمع فولاد خراسان، کاشی خزر، شرکت پتروشیمی رازی، شرکت نفت ستاره خلیج فارس، انرژی نکاء و شرکت فولاد هرمزگان همکاری میکند.


آشنایی با انواع تولیدات گروه صنعتی تهران المنت

از جمله محصولات تولیدی تهران المنت که میتوان نام برد: المنت میله ای، المنت فلنج دار، المنت شیشه ای، المنت سرامیکی، المنت فشنگی، المنت تسمه ای و مدل های مختلف دیگر است که در اینجا آنها را به همراه مشخصات و ویژگی هایشان بازگو خواهیم کرد.

المنت میله ای:

این هیتر بازده گرمایی زیادی دارد و توان حرارتی بسیار بالا از ده ها تا هزاران وات، تقریبا چیزی حدود ۶۰۰ درجه سانتی گراد مقاومت حرارتی دارد و در فشار، مقاوت خیلی بالایی از خود نشان میدهد.المنت میله ای در مدل های: فین دار، پره دار، آبگرمکنی تولید میشود و از آن ها در بخاری برقی، گرم کردن سوله یا محیط باز و بسته و برای کباب پز و فر و بسیاری از دستگاه های صنعتی استفاده می کنند.

المنت سرامیکی:

این المنت ها دارای یک هسته از جنس نیکل کروم بوده که تا حد زیادی شبیه به المنت های کویل هیتر ساخته می شوند. سپس بر روی این هسته یک یا چند لایه روکش سرامیکی قرار می گیرد. که این موضوع باعث میشود تا حرارت به مساوات در محیط پخش شود و از هدر رفتن انرژی گرمایشی تولید شده جلوگیری شود. کاربرد المنت سرامیکی مخصوص دستگاه های تزریق پلاستیک، صنایع تولید لاستیک، صنایع ذوب و تزریق آلومینیوم و ... است.

المنت تسمه ای:

المنت تسمه ای با نام های مختلفی در صنف خود شناخته میشود، که از این اسامی میتوان به  نامهای المنت کمربندی یا المنت نواری و المنت میکایی اشاره کرد. این هیتر بیشتر برای سیلندرها، ماشین آلات تزریق پلاستیک، دستگاه قالب گیری تزریقی، دستگاه غلطک و  ماشین اکستروژن مورد استفاده قرار میگیرد.

المنت کویل هیتر:

نوعی المنت میله ای با کارایی بالا است و در اشکال مثلثی، مربع  و دایره ساخته میشود. قابل انعطاف هستند و در هر جائیکه محدودیت فضا وجود دارد و نیاز به حرارت بسیار بالا است، میتوان از این نوع هیتر برای ایجاد حرارت مورد نیاز استفاده نمود. .ویل هیتر به گونه ای طراحی شده است که کارایی بسیار بالایی نسبت به دیگر المنت ها دارد و در صنایعی چون، تزریق پلاستیک و ماشین های بسته بندی کاربرد دارند.

المنت فشنگی:

این المنت بصورت لوله ای استفاده میشود، شکل و فرم آن از یک طرف سیم از داخل تعبیه شده، جهت قالب های مختلف در طول کوتاه و قطر پایین در وات های زیاد، جهت گرمای زیاد و انتقال حرارت به سطح قالب استفادهمیشود.المنت های فشنگی ( کاتریج ) به صورتی است که سیم کروم نیکل پیچیده شده در اکسید منیزیم در جای ویژه خودودر لایه ای بین وایر و سطح بیرونی فشرده شده است که به علت تمرکز سیم در مرکز المنت، دارای مقاومت گرمایی کمتر است.

المنت فلنج دار:

هیترهای فلنج دار با قطرهای مختلف در توان های گوناگون ساخته میشوند و قدرت انتقال حرارت بالایی دارند که به صورت مستقیم انجام میشود. المنت فلنج دار بیشتر در مخازن نفت و آب مورد استفاده قرار می گیرد و ضد انفجار نیز هستند.

از ایده تا ایجاد محصولات متنوع همراه با کیفیت بالا با تهران المنت؛ چرا؟

چون یکی از مهمترین کارهای مثبت و موثر در راستای تولید یک محصول با کیفیت، مشاوره در طراحی و ساخت آن میباشد که تهران المنت از این امر مهم مستثنی نمیباشد. تهران المنت تمام تلاش خود را می کند تا با استفاده از تجربه و دستگاه های مدرن خود المنت هایی را که مشتریان سفارش می دهند با ظرافت و دقت بالایی تولید کند. همچنین با استفاده از دستگاههای به روز و تکنولوژی در کار خود همیشه سعی بر تولید محصولی با کیفیت و استاندارد دارد.قیمت المنت با توجه با متریال و زمانی که صرف ساخت آن می شود متفاوت است اما منصف بودن در هر کسب و کاری موجب سود کم اما پایدار بودن بیشتر و جذب مشتریان میشود که یکی از اصول اولیه تهران المنت جلب رضایت مشتریان عزیز در این امر میباشد.

بنابراین گروه صنعتی تهران المنت سعی نموده است تا بر پایه ی اصول مهمی نظیر مشاوره حرفه ای، طراحی با دقت بالا، تکنولوژی در تولید و قیمت مناسب و همچنین استفاده از دانش و تجربه فنی خود در زمینه تولید المنت در کم ترین زمان، محصول مورد نظرتان را ساخته و در اختیارتان قرار دهد.


https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.mosalasonline.com%2F%25D8%25A8%25D8%25AE%25D8%25B4-%25DA%25AF%25D9%2588%25DA%25AF%25D9%2584-%25D9%2586%25DB%258C%25D9%2588%25D8%25B2-34%2F69567-%25D8%25AA%25D9%2587%25D8%25B1%25D8%25A7%25D9%2586-%25D8%25A7%25D9%2584%25D9%2585%25D9%2586%25D8%25AA-%25D8%25B3%25D8%25A7%25D8%25B2%25D9%2586%25D8%25AF%25D9%2587-%25D8%25A7%25D9%2586%25D9%2588%25D8%25A7%25D8%25B9-%25D8%25A7%25D9%2584%25D9%2585%25D9%2586%25D8%25AA-%25D8%25AD%25D8%25B1%25D8%25A7%25D8%25B1%25D8%25AA%25DB%258C%3Ffbclid%3DIwAR1XrjIhkAQyL45osKk38BBrUcidv3tI6QfMjKw7MO-b41WBXjLt7x9oeNA&h=AT1EryZSNP9GMsuyKvEyLqLnJIeX-e9hhjdaRQR2Sl7bX3W3hDB0ma4fasaeTmfjWbS5rzQBGnTkjJ1bzm3n2vm0UFZ-Uaj3n7faeF_q26kLBiIUuSH7XQd7M0NKi_eBToU&__tn__=H-R&c[0]=AT0Ns46rjxsZ-XyizyODCBdPiXHfXC1GFP7zrwVjSvpoDHX2vBuME6TCX-uspEPR-dUJK_bHy9z5oYS5jh0AQ1sEvPQeeWG4EyCLVBw6nIgjH9FYSwhWTJ0ALkHD6qIWcvk4NL4tCwnnwpkokLs

 

 

 

تهران المنت سازنده انواع المنت


گروه صنعتی المنت تهران با بیش از پانزده سال تجربه در طراحی و ساخت انواع هیتر های صنعتی و ارایه خدمات به شرکت ها و صنایع کوچک و بزرگ توانسته در بازار لاله زار تهران اعتباری برای خود کسب کند. قابل توجه است که هیتر های تولیدی این واحد شامل المنت شیشه ای ، کمربندی، المنت میله ای ، تخت، المنت سرامیکی، فلنج دار و فشنگی می باشد.

https://tehranelement.com/

المنت سرامیکی حرارتی

المنت سرامیکی در انواع مختلف طبق سفارش مشتری ساخته می شود. جهت اطلاع از قیمت المنت سرامیکی لطفا تماس بگیرید.تهران المنت سازنده المنت سرامیکی طبق سفارش شما،فروش المنت سرامیکی و ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است با توجه به انواع مختلفی که دارد ما توانایی ساخت انواع المنت سرامیکی را در مدل های متنوع داریم. برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

تهران.لاله‌زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه سوم .پلاک ١٣ 09126092830

https://tehranelement.com/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%86%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%85%db%8c%da%a9%db%8c/